Wednesday 10 August 2011

my children

muhammad faiq idrakhi n muhammad fadhl zafri.
2 hero nie la yg slalu wat aku bertambah gram kt diowng.
coz cmel sgt.
nak2 aku jnis yg suke lyn budak2.
faiq dh bsar ckit, so die dh leh men sndri.
men perang2, tembak2....
2 sume bgi je kt die....dh pro dh.
hehe. =)
so lyn jelah fadhl.
die nie len ckit.
snyum je 24 jam,
 smpi adik aku kate budak nie x lenguh ke pipi die asyik snyum je.....
pastu kan, die slalu igt yg aku nie mak die.
muke aku ngan mak die lbih kurang je, tnggi same, kurus pown same.
juz busu gmok ckit la......
OMG.
kdng2 smpi die ngis, nk suh aku dukung die.
cian aku tgk.
aku pown dukung la, dh cam baby sitter dh aku nie.
bile busu aku call je, bgithu die nk blek mlaka.
aku trus suke.
yela.
adik2 aku sume dh bsar, so dh xleh nk "manje2" sgt la.

nnti raye ke-2 diowng blek agi.
msti best.
=)



faiq



with the transformers which he called it omers



mate cam aku dh nie



at subaidah mitc(menggigal ckit)


fadhl


mate die agi bsar...arghhhh



gemok nye aku



rmbut bwu bngun tdo.gara2 budak nie.



rmbut dh x messy agi. 




No comments:

Post a Comment