Friday 1 July 2011

mcm nk mati =(

venue : at home.
status : unstable.

Boring nye.
hanya tuhan je yg thu.
mane afham nie?????
jawapan nye : undefined.
huhu. =(
x suke la cmnie. duk soang2 je.
xde sape nk lyn aku.
nseb bek ade blog.
leh ckp ngan blog.
kn??kn??kn??
nmpk sgt aku dh x stabil.
dh senget.
anta msg kt afham, x reply pown.
cdih gler.
bile call, die kate die still kt ofis.
abistu dh sume busy wat keje msing2, sape je nk lyn aku nie??
nk tdo, tpi xleh tdo.
kena 2nggu caca blek, bukak kn die pintu.
esk ibu ajak gi umah owg khwin.
ank kwn ibu khwin.
so nk xnk kena gi r.
tman ibu jap.
nk duk ngan teha, aku dh x thu dh nk ckp ape ngan die.
aku tgk muke die, die tgk muke aku.
2 je yg mampu.
lebih2 pown, kitowang snyum antara satu sama lain.
dua2 dh mereng.
untung la kn, teha??
hurm. (sigh)
tdi dh kmas bju satu almari.
bak kate ibu, cam tongkang pcah.
teha la nie, x reti kmas.
nk hrp kn aku je.

hope ahad nie dpt kuar ngan afham n teha.
aku ajak kush( bf teha ) kuar, die kate tgk dulu.
ape la.
pnat r cmnie.
drpd cmnie, bek aku study calculus.
dh la sush.
pening kpale otak aku.
vision : nk lulus smue subjek sem nie.
<calculus1, multimedia, java, bel, ctu, bomba, ekonomi>



No comments:

Post a Comment